Kontakt os
Mangler du svar på et spørgsmål?
Spring køen over ved at tjekke vores ofte stillede spørgsmål – måske finder du svaret her.
Reklamation og spørgsmål vedrørende køb på stelton.dk
Hvis du har oplevet et problem med et produkt købt på stelton.dk, eller du har spørgsmål til din ordre, skal du udfylde en kontaktformular via vores serviceportal:
Når formularen er sendt, vender vi tilbage inden for 2-5 hverdage.
Hvis dit produkt er købt hos en af vores forhandlere – i butik eller online – skal alle spørgsmål om funktion, brug eller reklamation rettes direkte til forhandleren.
Generelt om reklamationer
Ønsker du som forbruger at reklamere over et Stelton-produkt, skal du henvende dig i den butik eller webshop, hvor varen er købt. Hvis du har modtaget produktet som gave, må du henvende dig til gavegiveren for at få oplyst, hvor produktet er købt.
I henhold til EU købeloven, skal du som forbruger kunne fremvise en kvittering, der bekræfter, at produktet er købt indenfor de seneste 2 år, førend en reklamation kan finde sted. Købeloven foreskriver ligeledes, at en reklamation skal finde sted umiddelbart efter, at fejlen eller manglen er opdaget.
Når du henvender dig i den butik, hvor produktet er købt, er det personalet her, der skal vurdere og eventuelt teste produktet i henhold til Steltons guidelines, for at bestemme om det er en berettiget reklamation.

Spring køen over ved at tjekke ofte stillede spørgsmål – måske kan du finde svar her.