FAQ

Spring køen over ved at tjekke de ofte stillede spørgsmål nedenfor – måske finder du svaret her.

Mangler du en reservedel?

De fleste reservedele kan købes direkte på vores hjemmeside.

Find alle vores reservedele her.

Rengøring & vedligeholdelse

Råd om rengøring og vedligeholdelse findes under det enkelte produkt på vores hjemmeside. Klik ind på det pågældende produkt og se specifikationer – herunder vedligeholdelse.

OBS: Nogle produktsider er endnu under opdatering.

Manualer og instruktioner

Brugsanvisninger og vejledninger finder du under det enkelte produkt på stelton.dk. Klik ind på det relevante produkt for at se tilgængelig information. Bemærk, at ikke alle produkter har en brugsanvisning – men alle elektroniske produkter er altid forsynet med en.

Reklamation

Du har 2 års reklamationsret ved fremvisning af et købsbevis.

Købt et andet sted?

Hvis produktet er købt i butik eller hos anden webshop, skal reklamationen rettes direkte til forhandleren.


Købt på www.stelton.com

Hvis produktet er købt på vores hjemmeside, skal reklamationen oprettes via vores serviceportal. Husk altid at vedhæfte billeder, kvittering og årsag.

Du kan tilgå vores serviceportal her.

Modtaget produktet som gave

Reklamationer kræver altid en gyldig kvittering. Hvis produktet er en gave, kan det være nødvendigt at kontakte gavegiveren for at få oplysninger om, hvor og hvornår det er købt. Reklamationen skal herefter rettes hos den forhandler, hvor varen er købt. Vi kan desværre ikke hjælpe med produkter, der ikke har et købsbevis fra www.stelton.dk.

Returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret. Varen skal være ubrugt og i original emballage.

Returnering sendes til:

Stelton A/S
Att.: Webshop
Skolevej 1
DK-4540 Fårevejle


Kun i Norge skal returvarerne sendes til:

Stelton Norge AS
Att.: Webshop
Drammensveien 130 B
N-0277 Oslo


OBS

  • Vi ombytter ikke til en anden farve eller produkt. Du skal derfor returnere produktet, og venligst foretage et nyt køb.

  • Vedlæg den følgeseddel, der fulgte med kassen ved modtagelsen, og læg den i returpakken. Produktet skal være ubrugt og i original emballage.

  • Du betaler selv for returfragt.

  • Vi modtager ikke returneringer leveret til vores hovedkontor i København. Se korrekt returneringsadresse ovenfor.

  • Vi modtager ikke pakker pr. efterkrav.

Rabatkoder

Disse skal indtastes under købet. De kan desværre ikke tilføjes bagefter.

Levering

Ordren leveres normalt inden for 2-3 hverdage. Du får en mail med trackinginfo. Hvis du ikke har modtaget mailen, så tjek om mailen er røget i spam. Vi leverer i DK (dog ikke Grønland/Færøerne), EU og Norge.

Ordrebekræftelse

Du finder din ordrebekræftelse på mail. Har du ikke modtaget den? Vælg ”generel henvendelse” i vores serviceportal.

Gå til serviceportal

Besøg?

Vi tager desværre ikke imod private henvendelser på adressen, og har heller ikke produkter eller reservedele til afhentning. Kontakt os via vores serviceportal, så hjælper vi dig med din forespørgsel.

Gå til serviceportal